`دانلود آهنگ مثل مرگ از محمد علیزاده
آپلود فایل
صندلی تالار
سازه پارچه ای
کاشت مو
دانلود آهنگ
عطر ادکلن لیلیوم
مانتو اکسون
وبلاگ
نوشته شده توسط : ali

دانلود آهنگ غمگین محمد علیزاده به نام مثل مرگ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

ترانه : حمیدرضا صمدی ، آهنگ و تنظیم : بابک زرین

متن آهنگ غمگین و احساسی مثل مرگ از محمد علیزاده

ای روح مه گرفته ای آسمان ابری

با من ببار تا صبح دیگر نمانده صبری

بدرود با تو ای خوب ای از غزل فراتر

برگرد تا سرآغاز ای تکیه و آخر

در چشم تو نشستم آغاز گم شدن بود

این لحظه های بی تو تکرار مرگ من بود

بین من و نفس هات دیوار بود و دیوار

غمگینتر از غروبم در آرزوی دیدار

ای روح مه گرفته ای آسمان ابری

با من ببار تا صبح دیگر نمانده صبری

بدرود با تو ای خوب ای از غزل فراتر

برگرد تا سرآغاز ای تکیه گاه آخر

از دور بوسه بر تو بر چشم های گریان

از دست های مومن تا شانه های لرزان

برگرد تا سرآغاز تا شاعران بیدار

تعبیر هر ترانه دیگر خدا نگه دار

ای روح مه گرفته ای آسمان ابری

با من ببار تا صبح دیگر نمانده صبری

بدرود با تو ای خوب ای از غزل فراتر

برگرد تا سرآغاز ای تکیه و آخر

محمد علیزاده , آهنگ مثل مرگ

محمد علیزاده

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 




:: بازديد از اين مطلب : 143
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : یک شنبه 8 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: